HELLO

Måste berätta om igår !
Efter skolan gick jag och Sofia hem till mig och packade , sen mötte vi Jennifer och Olivia vid busshållplatsen. Jag och Sofia skulle sova hos Olivia men Jennifer skulle stanna där för att .. någonting var det. Vi tog massvis med bilder ! ♥ Vi hade jätte roligt ! Vi garavde typ hela tiden :p Sen stog vi på ballkongen och skrev till främmlingar :p HAHA ! Men sen skulle Jennifer hem och då gick jag Olivia och Sofia och hyrde två filmer Chihuahuan från Beverly hills 2 : ↓

Och Beck : Levande begravd :

Hittade ingen annan bild :p
Sen köpte vi godis oxå ! På kvällen somade Olivia ( som vanligt ) :p ♥ Hahaha men då var jag och Sofia uppe och hade kul ♥ Jag kanske lägger upp några bilder från igår (:
Men iallafall när jag kom hem så hämtade jag pengar för jag skulle köpa en Frida - tidning. Så gick jag pappa och pappas tjej och letade efter en frida tidning , Men de hade inte den någonstans ;o. Fast sen så gick vi en lång promenad på typ två timmar. Och spelade lite basket och fotboll. Liten utedag :p. Kanske ska ringa Vickan snart och fråga om hon vill gå ut och cykla !
Vi hörs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0