riktigt kul

Idag ! Ska försöka berätta lite kort ;)
På morgonen kom Janet till mig och vi gick runt och sa " Glad påsk " och såg lite töntiga ut (:. Fast vi gjorde det för godiset och the moneys skull ♥ Man blir ju fan rik på det :o Nej , jag skoja mne lite pengar fick vi ihop (: Vid 16.00 skulle Janet hem och då mötte jag Heaven. Vi cyklade i typ en och en halv timme sen kom Vickan , då gick vi runt och sa " Glad påsk " (igen) Heaven gick hem sen , då var jag, Vickan och Vickans lillasyster kvar. Vi gick och plingade på Linnea och hon ville vara med. Kan inte riktigt förklara men vi var uppe på taket av ett höghus eller vad man nu ska säga. Vi stog på taket och skrek till människor som gick förbi ;) Sen fick jag och Vickan lite gamla kläder av henne ! Jag kom hem ungefär 21.30 , och fråga inte hur vi kom upp till taket vi hade iallafall nycklar dit ..
Hörs !

Kommentarer
Postat av: ..

hur mkt pengar fick ni ihop ?

2011-04-21 @ 23:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0