Nu får ni veta lite om mig!

- Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil?
11
- Gillar du nån nu?
Yes
- Vad gjorde du inatt?
Sov.
- Och i förrgår natt?
Sov.
- Vad gör du innan du ska sova?
Ibland smsar läser eller spelar på mobilen :P
- Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid?
Såklart :P
- Hade du blivit glad om din pojkvän pussade dej?
Aa det hade jag väl.
-Choklad eller glass?
Choklad.
- Stövlar eller sneakers?
Sneakers.
- Kjol/klänning eller jeans?
Jeans.
Åtta f a k t a:
Längd?
Typ 1.40
- Frisyr:
Utsläppt
- Ögonfärg:
Typ lite blandning av blå grön.
- Skostorlek:
34.. har väldigt små fötter :P
- Humör:
Glad o Kulig.
- Vänster eller högerhänt:
Högerhänt
T i o "H a r d u n å n s i n"
Har du nånsin blivit upptäckt när du har smitit ut?
Det har jag väl.
- Har du nånsin gjort något du ångrar?
Många gånger
- Har du nånsin varit med i en olycka?
Nej.
- Har du nånsin ätit en hel tårta?
Ehh Nja vet inte faktist.
- Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa?
aa.
Har du gått på bio ensam?
Nej.
- Har du nånsin tyckt att världen suger?
mm.
- Hur mycket är klockan just nu?
20.59
Namn?
Julia
-Hur många barn vill du ha när du blir stor?
1-2.
Vill du gifta dig?
Ja.
- Rullar du spaghettin eller skär du den?
Båda.
- Favoritglass?
Vet inte.
Hur många sorters flingor har du i köksskåpet?
4.
T r e G r e j j o r
- Har du någonsin blivit jagad av polisen?
NEJ!
- Sover du helst själv eller med någon?
Med någon.
- Tror du på spöken?
Nej.
K a n:
- Kan du röra på öronen?
Neej.
- Kan du slicka dig på näsan?
Neej.
-Kan du kolla i kors med ögonen?
Typ inte...
-Kan dina föräldrar lita på dig?
aa.
- Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
jaa.
- Kan dina vänner lita på dig?
Fråga dom :P. Men jag tror det.
-Kan du tänka att pierca dig i naveln?
Kanske...
-Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Ja?
H a r:
-Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
Ja.
-Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?
Många gånger.
-Har du syskon?
Nepp.
-Har du redan tröttnat på dom här frågorna?
Jaa.
-Har du borstat tänderna den senaste timmen?
Nej.
-Har du ljugit på någon fråga än då?
Nej.
V e m:
Älskar du ?
Mina kompisar min familj typ.
-Vem är den bästa artisten/gruppen?
Take That,Robbie Williams och Usher typ.
-Vem pratade du senast i telefon med?
Heaven.
-Vem är snällast i världen?
Mina kompisar + min familj ♥
-Vem vill du prata med?
....
-Vem sov du senast med?
Glömt
-Vem vet allt om dig?
Jag själv?
-Vem kramade du senast?
Pappa

//Julia



Kommentarer
Postat av: sanna

heeej hur mår du?? :D<33

2011-02-01 @ 14:56:02
URL: http://sannabergmans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejj <3 Ganska bra sj då? <3 :)

2011-02-01 @ 19:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0