Hemma från Malmö!

Fast jag har varit hemma i nån timme.. Tänkte blogga på direkten men eftersom jag inte får några kommentarer och statistiken suger så känndes det fullt meningslöst.
Jaja, men nu tänker jag göra det iallafall :)
Eftersom jag bara har varit bortia i 2 dagar kan jag nog berätta allt vi har gjort. På onsdagen träffade jag och min dada Vickan, sen någon gång träffade vi Karin och åkte tåg i 4 timmar till Malmö. När vi kom fran packade vi upp och allt detdär som man gör. Efter det åkte vi in till Dannmark ( Köpenhamn ). Där gick vi runt lite i stan i typ 2-3 timmar, men sen kommer det roligaste VI ÅKTE PÅ TIVOLI! ♥ Tivolit heter Tivoli :P Det var super! ♥ Vi stannade där tills typ 22.30. Sen när vi kom hem var klockan 00.30 typ så vi gick och la oss för alla var slut efter en lång dag! .Nästa morgon regnade det.. Fast jag och Vickan gick runt där i stan i Malmö och hon köpte en bikini överdel. Sen till lunch åt vi kina mat. När vi hade ätit klart gick vi till Åhlens och luktade på massa parfymer ♥ När det var klart gick vi upp till hotellet och lånade Beck, fast vi kunde aldrig få på filmen så vi skippade det. Sen var det typ redan middag så vi åt på en resturang och gick hem där i från klockan 21.30, när vi kom hem tittade vi på " Släkten är värs", haha as kul film.
Nästa dag åt vi frukost och allt som man gör på morgonen fast klockan 11.00 checkade vi ut. Sen gick vi och tittade på en strand, fast det var mulet väder och åt hamburgare och pommes, när vi var färdiga med det gick jag och Vickan och letade efter en bikini underdel till henne. Klockan blev redan halv fyra så vi var tvunga att gå till hotellet hämta våran packning och åka hem med tåget!
Så har min resa varit! :p ♥

Vi hörs!

Ps Ni får bilder imorgon för min mobil har laddat ur..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0