hemma !

Kom exakt nyss, sprang in och började blogga :p. Idag vaknade jag halv 6, herregud alltså har nog aldrig vaknat så tidigt i mitt liv :o Förutom när jag skulle åka till Grekland då vakande jag typ klockan 4.00, jaja + jag var inte ens trött! Efter typ några sekunder vakande Ebba också :p ♥ Vi åt typ frukost klockan 8.00 sen tittade vi på Vampire Diaries i typ 7 timmar, haha! Den är fett bra asså! Fast vi hann bara se klart cd 2 i säsong 1.. Efter det åt vi middag och ännu efter det spelade vi kort :p, och jag lekte vampyr.. ;) Har typ blivit beroende av vampyrer, haha.. Och igår var vi och badade och Ebba fick sitta på min rygg och jag gjorde massa karuseller från Grönan, fast jag kom på dom t.ex rullis, eller snurris.. :D
Haha, det var allt! Vi hörs senare! ♥

Ni har sett bilder förut, jag vet..

Kommentarer
Postat av: Victoria :)

Sv: Hahha aa.Jan svarar inte när jag frågade om han/hon hade skype.

2011-07-09 @ 10:20:50
URL: http://holavickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0