Jävla rubrik skit :)

Idag var jag och Sofi aoch badade. Det är riktigt hot ute. Men men vi var vid en ganska liten strand fast det var typ ingen strand fast det fanns iallafall brygga ;) Innan var vi en liten bit därifrån och tänkte bada, men Sofia halkade på en sten och gjorde illa sig, så vi badade inte på det livsfarliga stället. Vi hade med oss hennes älskade badring som vi åkte runt på en bit ut, nice nice! Vi plockade en näckros i vatten fast vi var rädda att vi skulle fastna i alla saker så vi åkte bort därifrån snabbt :p Sen köpte vi glass och körv ♥ På hemvägen blev det super hett så vi köpte glass igen ;)
När vi kom hem till henne var klockan 17.00 typ så vi åt middag och sen gjorde vi inte så mycket. Typ 19.39 följde hon med mig till bussen och jag åkte hem. Och nu är jag hemma och skriver. Snart ska jag ta en dusch och sen bara  vara inne på the data ♥
Och imorgon kommer Sofia hit och vi ska typ åka och bada eller hitta på nåt kul!
Bilder:

Näckros ♥

Skor ♥

"Mini" vattenfall!


Kram Bulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0