Hos : Farmor p.s ska försöka göra ett långt inlägg

Ja , som rubriken säger så är jag hos farmor nu + att jag ska göra ett långt inlägg ( om jag kan ) . Aja men innan var jag med Vickan och Heaven . Vi gjorde inte så mkt vi åt lunch , sen gick ville Vickan köpa nåt nagelack och då gick vi och köpte det :p . Sen hann vi inte så mkt mer för farmor skulle typ hämta mig . Och nu är jag här ! . Iallafall har jag nyss ätit biff med potatisgratäng ;) gött gött .. Men jag håller på att fota min outfit för idag , men det går inte så värst bra . Har säkert tagit mer än 10 billder och alla har blivit failda .Haha. Efter jag har lagt in bilden på " Dagens outfit " ska jag läsa nån Julia Tidning . Fast jag ska oxå försöka ladda ner skype på den här datorn som är hemma hos farmor . :D

Asså sorry bilden på dagens outfit går inte . Jag kan inte ladda upp bilder ... Men jag kan skriva vad jag har på mig . : Jeans från H&M  , Lila tröja från new yorker och en grå kofta från H&M .

Hoppas jag lyckades göra ett långt inlägg ..
KRAM JULIA

Kommentarer
Postat av: SelenaGomezSwe

Hejsan



Gillar du Selena Gomez? Om du gör det så är min blogg rätt för dig ;)

2011-03-04 @ 19:30:24
URL: http://selenagomezsswe.blogg.se/
Postat av: S E L M A

Sv; Hihi tack för svar, tycker nog också någon av dem, tror den sista! :) <3

2011-03-04 @ 19:51:12
URL: http://longago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0