JAG VILL HA SOMMAR !

Sitter här i mitt rum och fantiserar om sommaren ♥ När kommer den ?! Jag längtar sjukt mycket ! Först ska jag till Grekland med mina kusiner , som jag gör typ varje år :p. 2 dagar efter jag kommit hem ska jag och Vickan på kollo ♥ Måste hinna tvätta och packa då. Sen ska jag till skärgården i en vecka Vickan kanske ska följa med .. Sen är det inte jätte långt tid kvar till skolan börjar men då innan skolan ska jag bara cykla varje dag och chilla och bada såklart ! :D
Någar sommar bilder ↓
Solar ;) ♥
Bästis och jag ♥
Hoppeli Hopp
Turkiet 2010 ♥
Grekland.
Turkiet.
Nån skum människa ? ..
Orkar inte lägga upp fler .. har typ tusentals till. När jag tittar på bilderna längtar jag mer till sommaren ! ♥
I ♥ SUMMER !
Kram Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0