Svar på frågestunden.

M A J A ♥ om Frågestund:
älskar du mig ? <3 (som vän)
Ja såklart ♥
sanna om Frågestund:
Hur länge har du och adam vart tsm?<3 
Vilken är din favoritfärg? 
Vem är din idol? 
Vad gillar du att gö på fritiden? 
HIHI :D<3

Jag och Adam har varit tsm i 3 månader och typ 9-10 dagar :) ♥
Min favorit färg är grön.
Min idol eller jag har 2 de är Enrique Igilesias och Robbie Williams ;)
På fritiden dansar jag , är med kompisar ( familj ) och har kul !
sanna om fråga frågor ..:
Va heter din skola? :D
Det kan jag faktist inte säga , men jag kan skicka sms ♥
Det var alla frågor !

Men iallafall just nu äter jag Billy pizza och ska göra redovisning om Moldavien ..

Kommentarer
Postat av: sanna

naaw okej gulligt! :D<3

2011-03-30 @ 20:27:13
URL: http://sannabergmans.blogg.se/
Postat av: A.C

faktiskt 3 månader o 12 dagar :P

2011-03-30 @ 21:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0