Svar på tal ( frågestunden )

Ja nu ska jag ha svar på tal från frågestunden som jag igentligen skulle ha igår men det glömde jag .. Så jag har den nu !

Det var bara 3 frågor :/

Heaven om Frågestund :):
Vad gör du på fritiden och hur lång är du? :P ♥


Svar : På fritiden dansar jag , är med kompisar ( familj ) , bloggar och har kul ! Och jag är ungefär 1.40 lång .

Adde C  ( Frågestund :):
Älskar du mig ?? ( dum fråga ja vet :p )

Svar : Ja såklart ! ♥ Du är ju min kille .

sanna om Frågestund :):
Vem fixa din snygga design,header? :)
Elr du kanske gjorde de själv :D<3
Svar : Det var min kompis Heaven som fixade den men jag var med och bestämde färg bilder och sånt ! :D

Men hej igen !
Jag har ju varit och shoppat lite .. Jag köpte : En vit blus från Cubus , Thights från Kappahl , Ett Loreal paris Color - Vive shampoo från H&M och 2 mascaror från H&M .
Men imorron ska jag och Vickan shoppa lite , jag ska typ bara köpa underkläder och nåt på Bik Bok för jag har presentkort där :) Sen ska jag inte shoppa på länge

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0