berättar om dagen

Efter skolan skulle typ alla hem så jag hänkade på och gick också hem :p Jag var hemma själv i typ 2 timmar sen kom pappa och hade köpte lite nya clothes till mig :) Gråa mjukisar, ett typ turkos linne med knappar och andra detaljer och en svart/vit randig tröja med en dragkedja på ryggen, allt kom från lindex. Sen var det som planerat att vi skulle till ett centrum och köpa presenter till Sofia och Ebba ♥ Efter det gick vi hem i regnet och när jag kom hem åt jag middag och satte på datorn ;) Ska snart gå och dusha !
Bilder på kläderna:

Topp Turkos

Topp Vit
Det är nästan en såndär men min är randig, långärmad och har en annan form.
Hittade inte mjukisarna ..
HÖRS !

Kommentarer
Postat av: Nike Grotelüschen

svar: Nej absolut inte! Det var därför den var dålig. Kram! :)

2011-05-25 @ 20:02:03
URL: http://holanike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0