roomphaa

Bästa rubriken jag kunde komma på. I know i know jag har inte bloggat på länge men kan ju alltid försöka göra ett långt inlägg ;) Kan berätta lite om dom senste dagarna. På Torsdagen hade vi studiedag (som jag redan har sagt) då sov jag hos Sofia och vi var i något centrum för vi skulle äta på donken men sen gick vi runt och tittade lite. Sen efter det på bussen hem till henne satt vi och räcknade upp tusen saker vi inte skulle hinna göra i våra liv :p För vi trodde typ att jorden skulle gå under på lördag :p ahaha ! Fast det är ju lördag och har jorden gått under ? nej, tror inte det. När vi kom hem till henne hoppade vi stutsmatta och titade på Big brother ♥ På fredgen hade vi skola och efter följde jag med Sofia någonstans kom inte ihåg vad det var. Lite senare åkte vi hem till mig och käkade godis. Efter det gick vi ut och ringde Mathias sen hängde vi i en park och lyssnade på musik :) Sen såg vi Terno och Belall då var vi ute med dom till ungefär 21.30. Nu på lördagen åkte jag, pappa, Sofia och pappas tjej till en sjö. Jag badade :D Det var det och imorgon har jag inga planer så ni kan få träffa mig .. ♥ nej, bara skojja.



HÖRS !

Kommentarer
Postat av: sanna

omg vare inte kallt att bada? :p<33

sv; Gött!det är bra me mig oxå! :)

2011-05-21 @ 21:25:27
URL: http://sannabergmans.blogg.se/
Postat av: e-k

Jag vill träffa dig =P

2011-05-22 @ 09:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0