kötti fy fän !

Vi säger att jag skrev nåt på finska :p Hahaha ! Jag och Vickan har nyss cyklat en lång cykelrunda , men vi blev lite trötta så vi gick hem till mig. Idag har jag fått en köttbullare det är ... kan ni gissa vem ?
Okej okej jag ger er 2 ledtrådar. 1:a ledtråd hon börjar på V. 2:a ledtråd hon slutar på ickan. Nu kommer jag inte ge er fler men ni får lista ut själva ;) Jag och Vickan sitter och dunkar en jääätte good låt den heter Kiss me , ni vet den som var " Dagens låt " igår :p ( väldigt skojjigt att veta :p ).
Vi hörs !

Kommentarer
Postat av: A.C

humm? ja tror att det kanske möjligtvis kan vara Vickan?? :P

2011-04-17 @ 20:40:14
Postat av: A.C

humm? ja tror att det kanske möjligtvis kan vara Vickan?? :P

2011-04-17 @ 20:42:20
Postat av: Anonym

man kan itne dunka musik på laptops? jag vet att du har såna här högtalare, men man kan ändå inte dunka?

2011-04-18 @ 11:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0