VICKAN !!

Nu är jag med Vickan ! Hon ska sova hos mig och imorgon ska vi till GRÖNA LUND ! ♥ Min kusins pappa fick gratis biljetter och intrände och allt ! För han typ jobbar på ett företag ! :D Jag längtar jätte mycket ! Det toppen för jag och Vickan har blivit 1.40 ! :D ♥ Dagen var som en vanlig fredag typ vi slutade 12.45 och sen var jag Sofia , Filip och Adam med varandra på fritids och hade skojj. Eller vi var i korridoren och och lite ute.Till mellis var det glass och bullar , efter satt vi i kapprummet med Vickan , Maja , Janet , Isabella , Mirlinda , Filip och Adam. Vi tittade olika trailer på skräckfilmer (: Haha , det var jätte kul ! Har inte så mycket mer att skriva , men ni får hare gött !
Hörs !

Kommentarer
Postat av: M

DET VAR FETT NAJS.

2011-04-29 @ 19:36:58
URL: http://majalindholmm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0