Har vart hos Janet !

Kom hem från Janet för en liten stund sen .
Vi backade mumsig kladdkaka ♥
Sen tittade vi på Mr.Bean :) och typ lyssnade på musik och sånt!
Nu ska jag lägga till lite nya låtar på spotyfi.
Men imorron ska jag, Sofia och Oliva åka och shoppa typ.
Sen ska jag sova hos Olivia, så det blir bara ett kort inlägg imorron på morgonen.
Men på Söndag kommer jag hem och bloggar som vanligt igen ! :)
Hoppas ni har haft en bra dag ♥
Här är vår Kladdkaka ♥
Slänger in en outfit oxå:
Sjal: Har fått den
Kofta/tjocktröja: Lindex
Grå tunika: Lindex
Svarta thights: Vet inte..
/Julia

Kommentarer
Postat av: Alexandra

som det står inlägget vinner man ett presentkort på fotobomb.se :)

2011-02-11 @ 23:38:15
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: Julia

Jaha. Är det en affär? I så fall vad kan man köpa där ?

2011-02-12 @ 10:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0