506 inlägget!

hejhejehejehjehejehj!
Har inte bloggat på hela dagen så det är väl dax att göra det. Idag har jag hängt med Vickan och hennes lillasyrra. Vi var i ett köpcenter och jag köpte en " surprice bag ", som bara kostade 50 kr fast den var värd 500! I den fick jag en själ, 3 par örhängen, 2 halsband. Fast man kunde inte välja saker själv, för man bara tog en påse och där fanns det massa saker i. Sen när vi kom hem gick jag och Vickan hem till mig och tittade på Släkten är värre, haha en av mina favorit filmer ♥ Det var nog allt, och nyss har jag typ sorterat mina örhängen.
VI HÖRS!


Ps Imorgon laddar jag upp bilderna från Malmö, för jag har verkligen ingen lust nu.. Och snälla börja kommentera! ♥
Love Bulle

Kommentarer
Postat av: Victoria

Vaa!!? Omg vad läskigt fick du med en själ!!! :o



iirroonniisskk



2011-07-23 @ 23:49:01
URL: http://holavickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0