Måndag

Hur ska jag börja detta inlägg?
Har haft jätte nice dag med Vickan ♥ Typ klockan halv ett eller vad nu klockan var kom Vickan till mig. Först var vi inne på facebook och skulle fxa några saker på hennes, sen var vi film sugna så vi tänkte se " Remember Me", men jag berättade massa spännande saker från filmen igår så hon ville se den istället, sagt och gjort vi tittade på den istället. Men den var ganska bra så varför inte titta på den 2 gånger ;p Efter det tänkte vi se Remember me fast vi orkade bara se i några minuter sen blev den tråkig.. Sen ringde vi några kollo kompisar fast bara en svarade..
Efter det haha mycket "efter det" jaja efter det cyklade vi hem till henne åt middag, plockade bär och mosade sen åt vi med hennes lillasyster, sen klädde vi ut oss till agenter hahahah och gick runt men låten: Lipstick. Och nu sitter jag på balkongen och hör musik från tv:n det är typ Lotta på Liseberg. Så har min dag sett ut, puss&kram Bulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0