tjajajajajajajjajajajajajajajja!

Har inte bloggat på hela dagen, men men jag har inte hunnit :P Jag har tillbringat min lilla dag hos farmor! Hade jättemysigt där. När jag mötte farmor åkte vi och handlade mat sen när vi kom hem lagade vi maten :D Haha, jag skalade 14 potatisar!! Tänk dig 14 stycken!! :P Sen efter det kom Karin och Pappa, då åt vi lite mat och efter det fikade vi lite och bara myste. Jag och pappa spelade pingis och vi lyckade med 178 slag eller vad man ska säga. Sen åkte vi hem vid 21.00 och kom hem 22.00 och nu tog jag en snabb dusch!
Imorgon drar jag till Sofia vid 10.30 och vi ska typ bada i regnet eller i solen :) Grymt kul! ♥

Bild på mig och några friends ♥
Hörs! / Bulle

Kommentarer
Postat av: fanny wikström'

Var med och tävla om en avancerad bloggdesign på min blogg www.fannywikstrm.blogg.se .

Det enda du behöver göra är att kommentera inlägget.

Har bland annat designat Saga Husbergs blogg m.f.

kram ! /fanny





Länk till inlägget: http://fannywikstrm.blogg.se/2011/july/vinn-bloggdesign-tva-st-vinnare.html#comment

2011-07-26 @ 15:26:58
URL: http://fannywikstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0