Tjenare

Hur ska jag börja detta inlägg?
Ja, ehh salt gick typ nyss hem det är rikitigt b.. Idag åkte vi in till stan och var där i 7 timmar fast tanken var bara att jag skulle köpa en bikini :P Jag köpte en bikini överdel och present till Vickan för hon har fyllt år ♥ Vi åt på Mc och typ gick runt i butiker i flera timmar för jag var ute efter en bikini underdel och Salt skulleköpa en magtröja typ.
Det var super, och imorgon kanske hon ska följa med och bada och efter det ska vi till ett annat place och då ska jag minnsan köpa en underdel :)
Såhär har min skojjiga dag varit, hoppas ni har haft lika kul som mig så hörs vi kanske lite senare!
Puss&Kram Bulle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0