HEJ ALLIHOPPA!

Har saknat er ♥ Nu är jag hemma efter en härlig vecka i Grekland/Lefkas. Vårt hotell hette: Sun Family Lefko. Vet ni, jag har varit på den tredje vackraste standen i hela världen! Porto Katsiki hette den, helt underbar! Varje lunch och middag åt vi på resturang, jag har en favvo resturang ;) Vi hyrde bil i två dagar och åkte till Porto Katsiki och en annan starand som hette Kathisma. Sen har vi hängt på beachen, jag har blivit väldigt brun ;) Juste varje kväll satt vi på mina kusiners balkong och spelade uno ♥ fett kul spel.. ;p Haha, hoppas ni också har haft kul så hörs vi senare!
Ps kanske kommer lite hux flux men på Torsdag ska jag på kollo med Vickan, så jag kommer inte blogga på tio dagar men ska försöka hitta en gästbloggar!
Bilder från Grekland:
På planet dit:



I Grekland:


Haha, jag och Simon letar efter euro i poolen med cyklop (stavning), vi hittade ganska mycket.


egobild ♥


från mina kusiners balkong, ↑ - det är poolen ;) + det regnade..som ni kanske ser.



någon fail bild?

Familj ♥


blonder (simon)


Vi badar i Porto Katsiki!


Ser inte så fint ut men det var AMAZING                            ↑ - min dada








Någon grotta i porto katsiki


Någon lite strand påvägen hem från porto katsiki :)




Simon testar peruk

Liten blid från stranden vid vårat hotell :)
Har flera bilder på en annan kamera som är konstig så jag pallar inte ladda upp dom!
Kram Bulle!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0