Skolavslutning imrogon!

Tjeeenare! Idag har jag och Sofia varit och shoppat (om man säger så). Eller poängen var att vi skulle köpa present till Eyerusalem och så skulle jag köpa nya skor, till sommaren ♥ Och * check * nu var det avklarat.
Nya skorna:
Sandal
Opps, kunde inte göra mindre bild..
Och presenten till Eyerusalem kan jag ju inte säga :p. Imorgon har vi skolavslutning klockan 8.00, tidigt.. Sen klockan 18.00 på kvällen har Eyerusalem partja ;) Många partaj de här veckorna.
Min outfit för morgondagen blir: En vit blus, ljusa shorts (dom jag klippte igår) ♥-halsband, örhängen, kanske fläta i håret och converse eller mina nya sandaler (:
Ha det bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0