Hej

Dålig rubrik ..
Förlåt om jag inte har bloggat på ett tag. Har typ haft fullt upp. Tänkte berätta lite om helgen. Eller Fredagen då och lite av lördagen.
This is min helg:
Jag och Sofia gick hem efter skolan. Sen gick vi hem till mig och packade , när vi var klara åkte vi till ett shopping ställe typ (?). Men igentligen skulle vi bara köpa godis men vi gick in och kollade lite i det där shopping saken. Och då köpte jag lite underkläder för jag hade råkat ta med mig lite mkt pengar. Men jag behövde ändå nya underkläder. Men sen åkte vi hem till mig och hämtade min packning , sen åkte vi till Sofia. När vi kom hem till henne badade vi i hennes jakutsssi ( stavning ). Efter det tittade vi på beck ( Pernsionat pärlan ). Sen gjorde vi lite mer saker.
Sen på Lördagen tittade vi på beck ( Spår i mörker ) den var faktist lite scary men ändå bra. Ja , sen gjorde vi massa andra saker. Men och nu är jag hemma.
Snart ska jag och pappa se i rymden finns inga känslor. Värsta film helgen :) Men min favvo film är 27 dresses ! Alla borde ju se den! ♥
Vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0