HEJ

Grattis på Morsdag mamma! ♥
Hmm vad ska jag börja med att säga ? Typ att jag har haft en toppen helg! Eller en toppen Lördag och pyttelite av Söndag ♥ I Lördags alltså igår hade ju Ebba pjamasparty och jag var där med Hanna och Molly! Vi hade grymt kul, ahaha jag och Molly dansade till Eurovision song contest - låtar ! Sen spelade vi Twist! Herrejösses vilken kul spel! Sen hade vi lite krig i Molly och Hannas säng :) Vi gjorde inte så mycket mer men Ebbas mamma gjorde jätte god fika :
Hon hade gjort allt själv :o
Sen idag spelade vi Twist ända tills vi skulle åka hem, + på frukosten tappade jag den där tanden jag försökte dra ut :D
Bilder från idag: (jag & Molly)
Såhär såg våra naglar ut efter någon lek: ps, det är meningen att dom ska vara målade!
Det var allt
HÖRS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0