Rubriken failade

Helvete det åskar och jag har sett två blixtrar! :o Fett scary, men man ska väl stänga av datorn om det blixtrar? But.. Who carse. Jag hade tur att jag hann komma hem innan det började regna (: Idag var jag med Sofia, som jag sa förut, men jag åkte hem vid 16:00 för hennes farmor skulle komma. Vi var i ett köpcentrum och käkade lunch på donken, sen köpte vi lite godis och tittade lite i affärer sen åkte vi hem till henne och hoppade studsmatta och tittade på Beck - The Monyman.
Bilder:
På bussen till "köpcentrumet":

Jag sitter och sjunger!



-

Såhär ser det ut efter vi har ätit :D




Salt spillde ketchup..

Bulle spillde ketchup..

Milkshake!

Mini mentos!

HockyPulver!

Någon godis!

Mosad mentos!
I provrummet:





Nu måste jag packa, så vi hörs!
Kram Bulle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0