SOL ♥

Sitter och tittar ut genom fönstret , det ser ut som en sommarkväll ♥ Nu har jag faktist lust att gå ut .. ;)
Maja sitter i mitt rum och jag sitter i vardagsrummet för datorn behövde ladda :p. Men nu har det laddat klart men jag pallar inte gå in till Maja :p. Sen ska jag och Maja göra läxan nån sugande diktamen sak. Sen ska jag nog ta en dush när Maja har gått eller kanske ett varmt bad .. Just precis exakt just nu är jag inne på facebook och chattar med Heaven haha! Har lust att göra ett långt inlägg men jag vet inte vad jag ska skriva om .. Kanke dagens outfit (?) men dagens outfit är då svarta thights , en randig tunika , en grå stickad kofta och en svart sjal. Hoppas ni blev nöjda med inlägget som blev faild! Vi ses !



Kommentarer
Postat av: josephine

har en dagens blogg vill du va med?? klicka här! http://twinblogg.blogg.se/2011/march/yeey-b-.html



kramis!

2011-03-28 @ 20:29:47
URL: http://twinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0